WŁAŚCIWY ROZWÓJ REKLAMY RADIOWEJ

Właściwy rozwój reklamy radiowej datuje się u nas od roku 1957 (pierwsza audycja „Radioreklamy”), zaś reklamy telewizyjnej — od 1959 roku. W roku 1957 utworzone zostało Biuro Reklamy Polskiego Radia, zaś w 1958 utworzona została redakcja reklamy telewizyjnej. Stacje radiowe Warsza­wa I i II wyroku 1968 nadawały codziennie około 1,5 godz. audycji reklamowych. O    skuteczności reklamy radiowej i telewizyjnej decydują takie czynniki, jak częstotliwość nadawania oraz szybkość poda­wania tekstu i czas ekspozycji (w telewizji).Częstotliwość nadawania tej samej audycji za­leżna jest od czasu jej trwania.

Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj popularno-naukowe artykuły dotyczące przeróżnych dziedzin życia. Bloga prowadzę z pasji, jest to moje ogromne hobby. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do komentowania ich i likowania na fb!