W WARUNKACH KSIĘGARSKICH

W warunkach księgarskich „public relation” to systematyczne informowanie społeczeństwa o tych formach działalności „Domu Książki”, które ułatwiają nabycie książki, stanowią uatrakcyj­nienie sprzedaży, wzbogacają usługi księgarskie i sprzyjają na­wiązaniu trwałego kontaktu odbiorców z księgarzami. Dla celów „public relation” wykorzystuje się wszystkie środki reklamowego oddziaływania, a przede wszystkim prasę. A więc artykuły o   działalności, osiągnięciach i trudnościach księgarstwa, konkur­sy i inne formy przekonywania opinii publicznej o tym, że praca księgarza służy’społeczeństwu i zasługuje na uznanie. W tym właśnie celu Centrala Księgarstwa „Dom Książki” oraz niektóre przedsiębiorstwa księgarskie wydają co pewien czas biuletyny (materiały) informacyjne dla prasy, mówiące o    osiągnięciach i zamierzeniach przedsiębiorstwa, planach spe­cjalnych akcji itp.

Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj popularno-naukowe artykuły dotyczące przeróżnych dziedzin życia. Bloga prowadzę z pasji, jest to moje ogromne hobby. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do komentowania ich i likowania na fb!