REKLAMA WYDAWNICTW ARTYSTYCZNO-GRAFICZNYCH

Wydawnictwa artystyczno-graficzne, z uwagi na ich kolory­styczne walory, stanowią wdzięczny przedmiot reklamy. Pewną trudność sprawia jedynie duża różnorodność formatów, co unie­możliwia szeroką ekspozycję w oknie wystawowym. Mimo jed­nak tych kłopotów okno wystawowe stanowi ważny śro­dek reklamy większości wydawnictw artystyczno-graficznych. Szczególnie wydawnictwa; albumowe nadają się do ekspozycji w oknie, mogą one stanowić główny jego akcent (wabik), szcze­gólnie, gdy posiadają barwną obwolutę. W oknie niewiele można pokazać reprodukcji oprawnych czy luzem. Należy się więc ograniczać do kilku nie największych formatem obrazów, które powinny być zapowiedzią szerszego asortymentu.

Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj popularno-naukowe artykuły dotyczące przeróżnych dziedzin życia. Bloga prowadzę z pasji, jest to moje ogromne hobby. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do komentowania ich i likowania na fb!