REKLAMĄ KSIĄŻKI W PRASIE

Fakt, że księgarnia nie ma prawa zlecania ogłoszeń praso­wych, w niczym nie zmniejsza roli ogłoszenia prasowego w re­klamie księgarskiej. Księgarz, który powinien bieżąco śledzić prasę codzienną oraz społeczno-kulturalną — co jest mu nie­zbędne dla podnoszenia wiedzy o wydarzeniach i problemach kraju i świata’— musi również zwracać uwagę na ogłoszenia poświęcone książce. Bez tego może on być zaskakiwany zwięk­szonym nagle popytem na książki, których nie posiada w dosta­tecznej ilości. Poza tym, nie wiedząc co jest aktualnie reklamo­wane w prasie, nie -może on wychodzić tej reklamie na spotkanie, nie może jej wzmocnić ekspozycją w oknie czy wewnątrz księ­gami. Odnoszą się tu również obowiązki omawiane w rozdziale poświęconym reklamie radiowej i telewizyjnej.

Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj popularno-naukowe artykuły dotyczące przeróżnych dziedzin życia. Bloga prowadzę z pasji, jest to moje ogromne hobby. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do komentowania ich i likowania na fb!