PROGRAM TELEWIZYJNY

Program telewizyjny w ogóle utrwala się dwukrotnie mocniej niż radiowy (obraz), tym bar­dziej że większość ludzi posiada pamięć wzrokową. Audycja ra­diowa krótka (20—30 sekund) jest dobrze zapamiętana dopiero po 10-krotnej emisji, podczas gdy audycja 5 minutowa — już po 2—3-krotnym nadaniu. Uwzględnienie tych elementów jest konieczne, jeśli przy racjonalnej gospodarce środkami przezna­czonymi na reklamę chcemy osiągnąć wysoką jej skuteczność. W praktyce reklamy radiowej i telewizyjnej stosuje się obec­nie szereg form, z których każda rządzi się swoimi prawami. Do najpopularniejszych form reklamy radiowej zaliczamy, slogan, anons zwykły, anons dwugłosowy, anons osobisty, informacja reklamowa „z główką”, dialog, dialog z głosem trzecim, ga- węda-monolog, słuchowisko komponowane, przerywnik, magazyn reklamowy, piosenka reklamowa, rewia reklamowa, konkurs re­klamowy, reklama pośrednia (porady praktyczne).

 

Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj popularno-naukowe artykuły dotyczące przeróżnych dziedzin życia. Bloga prowadzę z pasji, jest to moje ogromne hobby. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do komentowania ich i likowania na fb!