POGLĄD Z PRZEKONANIA

Omstein na przykład przyjął tradycyjną perspektywę: pro­gram bedzie składał się z pięciu obszarów przedmiotowych: matematyki, przedmio­tów przyrodniczych, społecznych, angielskiego i języków nowożytnych. Praca nad materiałem programowym będzie przebiegała tak, żeby uczeń nie tylko opano­wał podstawy pojęciowe, ale także nauczył się posługiwania wiedzą, korzystania z niej przy rozwiązywaniu problemów różnymi strategiami i zdobył umiejętność uczenia się. Pogląd ten wynika z przekonania, że obecne programy oparte są na zdrowych zasadac h i że program przyszłości będzie różnił się od dzisiejszego nie tyle założe­niami strukturalnymi, ile założeniami procesu dydaktycznego.

Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj popularno-naukowe artykuły dotyczące przeróżnych dziedzin życia. Bloga prowadzę z pasji, jest to moje ogromne hobby. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do komentowania ich i likowania na fb!