ODMIANA POKAZU

W telewizji występują również formy reklamy i propagandy, do których należą: pokaz nowości („Na półkach księgarskich ), pokaz tylko wzrokowy, pokaz z podkładem muzycznym, konkurs telewizyjny, film reklamowy.Najbardziej upowszechnianą formą reklamy książki w tele­wizji jest pokaz nowości — „Na półkach księgarskich . Polega on na tym, że redaktor omawia i prezentuje poszczególne nowości na tle znaków wydawniczych lub półek z książkami. Audycja trwa od 5 do 15 minut i jest opłacana przez wydawców.Odmianą pokazu może być omówienie książek przez przed­stawiciela „Domu Książki”.Audycję pod hasłem „Książka w każdym domu”, zapoczątko­wuje na ekranie makieta domu, w którego oknach umieszczone są książki.

Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj popularno-naukowe artykuły dotyczące przeróżnych dziedzin życia. Bloga prowadzę z pasji, jest to moje ogromne hobby. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do komentowania ich i likowania na fb!