NAJCZĘŚCIEJ STOSOWANE FORMY

Do najczęściej stosowanych form reklamy książki w radio zaliczamy: przeglądy nowości (po dzienniku radiowym), audycje specjalne „z księgarskiej lady”, informacje w ramach magazynu reklamowego „Warszawski Merkury” i omówienia książek, roz­mowy o książkach oraz inne audycje przygotowane na zlecenie przedsiębiorstw wydawniczych lub księgarskich. Przeglądy nowości prowadzone są systematycznie, m. in. zawsze w niedzielę po dzienniku południowym (po godzi­nie 12). Są one opracowywane przez odpowiednią redakcję ra­diową na podstawie egzemplarzy recenzyjnych dostarczanych przez wydawnictwa bądź też przez przedsiębiorstwa księgarskie.

Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj popularno-naukowe artykuły dotyczące przeróżnych dziedzin życia. Bloga prowadzę z pasji, jest to moje ogromne hobby. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do komentowania ich i likowania na fb!