KOSZTY REKLAMY

Biorąc pod uwagę koszty reklamy oraz zasięg radia i telewizji ustalono, że prawo dawania (zamawiania) reklamy radiowej i te­lewizyjnej mają — obok Centrali Księgarstwa — przedsiębior­stwa wojewódzkie „Dom Książki”, a nie poszczególne księgarnie. Poza tym komórki reklamy Centrali oraz przedsiębiorstw księ­garskich, a także komórki reklamy poszczególnych wydawnictw, starają się — poprzez utrzymanie stałych kontaktów z redak­cjami radiowymi — wpływać na tematykę oraz ilość propagan­dowych (bezpłatnych) audycji, czasami nawet współdziałać w ich przygotowaniu (wywiady, reportaże, konkursy), ale jest to tylko wpływ pośredni, w którym informacja dostarczona ze strony księgarstwa stanowi jedynie bodziec lub sygnał do zajęcia się problemem książki.

Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj popularno-naukowe artykuły dotyczące przeróżnych dziedzin życia. Bloga prowadzę z pasji, jest to moje ogromne hobby. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do komentowania ich i likowania na fb!