KORZYSTAJĄC Z INSTRUMENTÓW

Korzystając z subtelnych i nieformalnych instrumentów, przejmuje pa­nowanie nad postępowaniem i postawami skrycie narzucanymi przez program i włącza je do swoich planów pedagogicznych. Kłopot w tym, że kiedy spytać kie­rownika programu lub nauczyciela, co dokładnie dzieje się w klasie, ich odpowiedzi są niejednoznaczne i niepełne. W przeciwieństwie do innych specjalistów brakuje im fachowej terminologii, za pomocą której mogliby opisać procesy społeczne za­chodzące w klasie. Sprowadzają więc złożoność środowiska społecznego klasy do kilku najwyraźniejszych zdarzeń i procesów, posługując się takimi ogólnymi termi­nami, jak motywacja, odpytywanie, praca domowa, powtórka materiału.

Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj popularno-naukowe artykuły dotyczące przeróżnych dziedzin życia. Bloga prowadzę z pasji, jest to moje ogromne hobby. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do komentowania ich i likowania na fb!