KOMBINACJA ZDJĘĆ KRĘCONYCH

Można ją jednak kilkakrotnie powtórzyć i to się wówczas opłaca. Reklama telewizyjna może też być kombinacją zdjęć kręco­nych „na żywo” oraz wstawek filmowych, ewentualnie połączo­nych z komentarzem lektora. Jeśli chodzi o częstotliwość nada­wania reklamy telewizyjnej, to badania wykazały, że w odróż­nieniu od radia powtarzanie w telewizji identycznie tej samej reklamy wizualnej nie jest wskazane, gdyż powoduje zobojętnie­nie u telewidza.Reklama telewizyjna umożliwia wejście z proponowanym towarem do domu przyszłego klienta, ma więc charakter intym­ny. Odbiorca nabiera szybko zaufania, ale też szybko może je stracić, jeśli w sklepach nie będzie dostatecznej ilości towarów bądź też jeśli towar nie będzie odpowiadał cechom omawianym w reklamie.


Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj popularno-naukowe artykuły dotyczące przeróżnych dziedzin życia. Bloga prowadzę z pasji, jest to moje ogromne hobby. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do komentowania ich i likowania na fb!