INICJATYWA REKLAMY RADIOWEJ

Mimo że inicjatywa reklamy radiowej i telewizyjnej nie wy­chodzi bezpośrednio z poszczególnej księgami, to jednak jej skut­ki są przez każdą księgarnię jak najbardziej odczuwalne i dla­tego księgarz powinien:  mieć stale na uwadze, że radio i telewizja kształtują upodo­bania, zainteresowania, a nawet i styl życia społeczeństwa, co zawsze znajduje swoje odbicie w zainteresowaniach i po­trzebach czytelniczych; ‚  zwracać uwagę, w czasie osobistego słuchania radia czy oglą­dania telewizji na audycje reklamowe i propagandowe i wy­ciągać wnioski dla siebie (swojej księgami), odnośnie skutr ków takich audycji;   przewidywać, że kampanie reklamowe czy propagandowe w radiu lub telewizji spowodują wzrost zainteresowania okre­śloną literaturą, co z kolei nakłada obowiązek uzupełnienia zaopatrzenia księgarni i aktywizacji sprzedaży tych książek;   żywo reagować na reklamę (propagandę) radiową i telewi­zyjną, eksponując związaną z nią literaturę w oknach i na ladach, co na pewno zostanie podchwycone przez odbiorców mających świeżo w pamięci informacje z radioodbiornika czy ekranu telewizyjnego.

Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj popularno-naukowe artykuły dotyczące przeróżnych dziedzin życia. Bloga prowadzę z pasji, jest to moje ogromne hobby. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do komentowania ich i likowania na fb!