BEZPOŚREDNIO ZE STUDIA

Podstawową zasadą reklamy telewizyjnej jest: „Mniej opo­wiadać — więcej pokazywać”. Do najczęściej stosowanych form reklamy telewizyjnej należą: reklama tylko słuchowa lub tylko wzrokowa, plansza-muzyka, nieruchomy obraz i narracja z mu­zyką, reklama udramatyzowana, pokaz z narracją, pokaz z udzia­łem publiczności, quiz reklamowy, udramatyzowany spektakl, rysunek animowany, reklama w podświadomości. Reklama telewizyjna może być nadawana bezpośrednio ze studia, czyli „na żywo”, bądź też z uprzednio nagranej taśmy filmowej (telekino). Pierwsza jest bardziej autentyczna,  ale dość ryzykowna, druga może być wyreżyserowana, ale jest bardzo droga.

Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj popularno-naukowe artykuły dotyczące przeróżnych dziedzin życia. Bloga prowadzę z pasji, jest to moje ogromne hobby. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do komentowania ich i likowania na fb!