AUDYCJE Z KSIĘGARSKIEJ LADY

Z punktu widzenia wyliczonych uprzednio form reklamy prze­gląd nowości można zaliczyć raczej do gawędy niż magazynu reklamowego. Jest on czytany przez spikera i ma charakter krótkiego omówienia walorów kilku książek wybranych z no­wości wydawniczych. Audycje z księgarskiej lady są przygotowane przez redakcje na zlecenie poszczególnych wydawców i dotyczą z re­guły nowości jednego wydawcy. Czas trwania 10—15 minut. Audycje te różnią się nieco od przeglądów nowości, gdyż szerzej ujmują cechy i walory książek wykorzystując czasem wyjątki z tekstów. Zapowiadane są one z reguły charakterystycznym sygnałem muzycznym.Informacje w magazynie Warszawski Merkury prze­znaczone są przede wszystkim dla odbiorców z Warszawy i oko­lic.

Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj popularno-naukowe artykuły dotyczące przeróżnych dziedzin życia. Bloga prowadzę z pasji, jest to moje ogromne hobby. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do komentowania ich i likowania na fb!